czwartek, 4 kwietnia 2013

inspire your desire

K MAG MAGAZINE `LIGHT MY FIRE` ISSUE ! 

31 komentarzy:

  1. AAAAAH JIM MORRISON !!!! GENIALNE ZDJĘCIE ! <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śmiesznie, masz na łokciu sutek Morrisona :) Bardzo fajna fota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już to zdjęcie, niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie jest jednocześnie proste i genialne. Chylę czoła!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie mówisz po angilsku. Gdzie się nauczyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. inspirujące! Boże! Jaka Ty jesteś śliczna! :*
    PS. Pytałam już ale odp nie dostałam, zapytam jeszcze raz ; > gdzie kupujesz czapki? tzn firma ; >

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie świetne... Zazdroszczę Ci urody, masz bardzo delikatną twarz i zgrabne nogi :) Słyszałam już Twoją piosenkę, ale nie za bardzo interesowało mnie kto ją śpiewa, dopiero gdy dzisiaj w TV zobaczyłam teledysk to od razu zaczęłam szukać o Tobie informacji w internecie :) Masz genialny głos. Na początku myślałam, że jesteś jakąś Amerykanką, a gdy zorientowałam się, że Polką, to przeżyłam szok :) Mam pytanie... Ile masz lat? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcie..:D

    http://weezy-girls.blogspot.com/

    ZAPRASZAMY!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak reagujesz na oskarżenia o plagiat? ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne buciki:) Kocham takie na koturnie:) Twoje mają wspaniały kolor:)
    Ja mogę pochwalić się takimi
    http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-49494-Polbuty-GINO-ROSSI-DCF071-L200-674-T-3133.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ku*wa o co chodzi że teraz wszystkie laski robią sobie foty na tle hologramów? ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne :333
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Margaareet! thank you very much jest mega :D nawet zareklamowałam tą piosenkę na swoim blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite zdjęcie , ma w sobie "ten" klimat ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. In fact, metallic element roofing company manufactured by Galvalume has been tried
    and true by the political campaign & Elections Political
    sympathies powder magazine yearbook seminar "The Art of Political Campaigning".


    Also visit my website: Los angeles Roofing Company

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna. Twój blog jest MEGA <3

    Zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochana w tym zdjęciu!
    zazdroszczę Ciebie fotografowi

    http://gryga-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Do you have style like an old baby. Really. I'm telling you the truth in theTeledysk do TYVM jest obleśny. The video for TYVM is disgusting. How do I look like a boob unmindful vomit. Hair dye se because you have the original red: D They're ugly just like you!

    OdpowiedzUsuń
  19. A taka koturna?
    http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-48433-P%C3%B3%C5%82buty-GUESS-FL1TRRLEA04-Beige.html
    Troszkę inna, chyba zgrabniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś cała fantastyczna :D
    świetnie wyrażasz siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Howdy! This article could not be written much better! Going through this
    post reminds me of my previous roommate! He continually kept preaching about this.
    I'll send this article to him. Fairly certain he's going to have a good read.

    Thank you for sharing!

    My web blog; авиабилеты алматы санкт питербург

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcie!
    Kocham Jim'a Morrisona!
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń