poniedziałek, 17 października 2011

backstage movie + Patrizia Pepe

Mam nadzieję że macie lepszy dzień od mojego..
Dziś załączam filmik z backstagu sobotniej sesji, o której już wspominałam na facebooku. Ja nigdy jeszcze nie byłam tak zadowolona i zainspirowana. Nie wiem jak wy, ale ja czekam z niecierpliwością. :) I na koniec.. Patrizia Pepe. Nigdy nie wiem co mam napisać o jej projektach.. poprostu same zobaczcie ! 

I hope you have better day than me ..
Anyway 
Today I attached  backstage movie of photo session. I have never been so excited, so be vigilant.
Today, also some pics from the newest collection of Patrizia Pepe 

Parizia Pepe website - http://www.patriziapepe.com/pl/en








11 komentarzy:

  1. wyglądasz fantastycznie! wlosy super, a te uszki myszki miki to moje ciche marzenie :)


    zapraszam do mnie: lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się bardzo ciekawie. podoba mi się to czarne wdzianko co nosiłaś w filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie, mój dzień też jest do dupy -_- ale damy radę
    "It's about to get worse, It's about to get worse
    before it gets better, I hope it gets better"

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna sesja<3


    mechanicalgirlstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I projekty, i zdjęcia bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. megaaaa!
    uszy do gory, w łikend idziemy na dobra bibe ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne projekty, szczególnie ta brzoskwiniowa sukienka. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow I love the orange dress, its great!

    http://thesmallnoble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń