niedziela, 29 maja 2011

Don`t you remember..

Pamiętam jak w Zarze pojawiły się pomarańczowe marynarki- szał był niesamowity.Mój entuzjazm malał jednak wprost proporcjonalnie do ilości spotykanych ludzi ( w tych marynarkach) na ulicach. Po czym znalazłam w sh tę o to piękności. Kolor jest bardziej pastelowy niż ten zarowy i bardzo mi to odpowiada. A i rozmiar 45 udało się przerobić na 36 :)

Jest Was już 121 ! Strasznie się tym jaram !


It`s the jacket from second hand which reminds me jacket from Zara, but it costed only 15 zł . I am followed by 121 bloggers. Thank you so much.






























Przypominam o konkursie tu


fot by Kasia (www.retrospot.pl )


jacket - sh 
dress- h&m 
shoes - new look 
bag- sh 

37 komentarzy:

  1. mnie też pomału się przejadają te zarowe marynarki, aczkolwiek nadal robią wrażenie :)
    Twoja zdobycz jest piękna :) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna marynarka i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta z Zary przy Twojej się chowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, no idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tych Zarowych mam już dość, ta jest fajna i świetna torebka

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie! Ten kapelusz i marynarka (tez uwazam, ze duzo fajniejsza niz Zarowe;) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna marynarka! I oczywiście dodaje do obserwowanych:)

    http://dziewczynakomornika.blogspot.com/
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful bag and hat :)

    http://nakedqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. noo świetna jest a powiedz mi jak zmiejszałaś!? też kupiłam taką wielką i chcę zmniejszyć// rękawy są też ogromne więc chyba dużo rozpruwania;p

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm... no to najpierw musisz rozpruć podszewke, najlepiej na środku- wywinać wszystko przez nią i zmniejszać. Moja była tak wielka że musialam rozpruwać rękawy itp.. generalnie dużo zabawy ! ale życze powodzenia i wytrwałości .. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie:) Marynara boska:) Oglądałam mode z bloga z Twoim udziałem i uważam, że powinnaś to wygrać!!:) Byłaś najlepsza:) Dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta marynarska jest rewelacyjna! Wyglądasz w niej swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. :o perfekcyjnie! Cudowna marynarka. I wygląda na to że będę numerek 125;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest, czy to brzoskwiniowy, czy tylko kwestia zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz cudownie! Piękny kolor marynarki i te złote guziki ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. marynarka cudowna ! :D podziwiam za determinację w zmniejszaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem oczarowana, zauroczona ... cudna stylizacja
    zapraszam do mnie
    misscferreira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kapelusz i marynarka tak tak tak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja Gosiu ! Podziwiam Cię cały czas ! Pozdrawiam ciepło ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia i perfeksyjna stylizacja !:)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietna stylizacja !

    kibicuje Ci w modzie z bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny set. Torebka boska.

    OdpowiedzUsuń
  23. piekna marynarka, tez wlasnie sobie cos kupilam na wzor tych drogich zarowych ! ;)
    przecudne zdjecia !

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne foty !! Ty w ogóle jesteś śliczna!! Zapraszam do mnie: maria-kujawinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ahh uwielbiam Cię ! jesteś taka śliczna i naturalna : ) stylizacja bardzo mi się podoba,ostatnie zdjęcie przeurocze : )

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowny kapelusz i marynara,umieram z zazdrosci :D

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna torebka i marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Boska jest ta marynarka!Nie masz pojęcia jak ci zazdroszczę;P

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaaa zazdroszczę marynarki !!!!
    Wyglądasz zajebiście!
    Sama bym się tak ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ma piękne guziki i bardziej pastelowy kolor bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowna słoneczna stylizacja
    torebka<3

    OdpowiedzUsuń